מי מפקח על חברות הניהול והאחזקה?

רכוש משותף במגדלים ובניינים

מי מפקח על חברות הניהול והאחזקה? איך בוחרים חברת ניהול ואחזקה? מהי האחריות של הדיירים במגדלים?

ישראל צומחת לגובה

ישראל מדינה קטנה וצפופה, עם קרקעות פנויות מצומצמות לבניה, ישראל צומחת לגובה בתנופת בניה חסרת תקדים, מרבית הבניינים החדשים באזורי הביקוש, ירושלים, השרון, גוש דן, השפלה, אם בקרקעות פנויות או במסגרת התחדשות עירונית, הם מגדלים, קהילות לגובה, מאות דירות, מאות משרדים, עירוב שימושים, תוך עשור מגדלים של 60 קומות לא יהיו חריגים בנוף הישראלי.

זה נשמע אבסורד אין רגולציה בתחום

זה נשמע אבסורד, תחום ניהול , פיקוח, תחזוקת מגדלי מגורים בישראל 2023 פרוץ!

התחום אינו מחייב קבלת רישיון, אין רגולציה, כל פלוני אלמוני, יכול לבנות אתר אינטרנט, לפתוח דף פייסבוק עסקי, להדפיס קטלוגים ,כרטיסי ביקור לצאת לשטח, והופ פלוני אלמוני הוא חברת ניהול למגדלים שנותן הצעות אטרקטיביות וזולות על מסמכים עם דפי לוגו!

בישראל 2023 אין רשות ממשלתית שמסדירה את התחום,  אין פיקוח ואכיפה על מטלות ומשימות תחזוקה, אין דרישות לרמת התחזוקה הנדרשת במגדלים לתשתיות מצילות חיים והטיפולים הנדרשים בבניינים שעל חברות הניהול לבצע, אין רשות שפועלת להסמכת חברות ניהול תוך בדיקת ובחינת מקצועיות, הבנה במספר תחומים ומערכות מתקדמות, איתנות פיננסית, תעודות יושר של העובדים וכו'.

 ועדי ודיירי מגדלים לצידכם חברה אמינה אובייקטיבית ומקצועית

טאוואר צ'ק – צוות של מומחים מקצועיים ואובייקטיבים במגוון תחומים לשירותכם!  פיקוח על חברות הניהול והפיקוח! חברה מקצועית, אמינה, אובייקטיבית שמסייעת לדיירים ולוועדי מגדלים!

טאוואר צ'ק איתכם בניהול שוטף, ביטוחים, כיסויים, פיקוח על, אופרציית ניהול כספים אמינה ושקופה, הכנת דוחות, קבלת הצעות מחיר, פיקוח על טיב ומגוון אנשי מקצוע בקשת תחומים! פיקוח על הנעשה במערכות מתקדמות וחכמות מצילות חיים: מערכות חשמל, גז, מיזוג, אינסטלציה, מים, בריכות שחיה, גינות נוי, שצ"פים, מעליות, גנרטורים, מצלמות אבטחה, אזעקות, מערכות איתור וכיבוי אש, מעליות  מתקדמות וחכמות ביותר, הדורשות רישיון!

פגישת היכרות וייעוץ ראשונית ללא התחייבות!

ראיין את צוות טאוור צ'ק: משה שמש יועץ אסטרטגי.

אהבתם? שתפו חברים

דילוג לתוכן